به جرعت می‌توان گفت که در هر زمینه‌ای، یک ربات تلگرام را میتوان یافت و این دستیاران هوشمند هر روزه بیشتر و بیشتر جایگاه خود را در میان کاربران پیدا می‌کنند. بدیهی است که در زمینه‌ای مانند موسیقی، شاهد جمعی از این ربات‌ها باشیم که کار را برای ما آسان می‌کنند. امروزه انسان تنها در چند لحظه می‌تواند آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کند و از شنیدن آن در هر لحظه لذت ببرد. در راستای این آسان‌سازی، ربات‌های تلگرامی کاربردی ظاهر شده و در ادامه، قرار است به معرفی چندی از این ربات‌های دانلود آهنگ بپردازیم.

 

ملوبات (Melobot@)

این ربات دانلود آهنگ، یکی از شناخته شده‌ ترین و محبوب‌ترین ربات‌هایی است که شما با استفاده از آن، می‌تواند هم آهنگ‌های ایرانی و هم خارجی دانلود کنید. با استفاده از آیدی ربات (melobot@) می‌توانید وارد ربات شوید و با تایپ نام آهنگ مورد نظر، نام خواننده و یا نام آلبوم، آهنگ‌های مورد نظر خود را دانلود کنید. همچنین اگر شما نام آهنگ و یا خواننده را نمی‌دانستید و فقط بخشی از آهنگ را به یاد داشتید، تنها با تایپ کردن آن بخش، به آهنگ مورد نظر خود دست خواهید یافت. این ربات به شما این امکان را می‌دهد که حتی با ریکورد بخشی از آهنگ و فرستادن آن برای ربات، به آهنگ مورد نیاز خود دست یابید. شما همچنین این امکان را خواهید داشت که به دموی 30 ثانیه‌ای از هر آهنگ گوش دهید تا با اطمینان دست به دانلود آهنگ بزنید.

این ربات آهنگ به شما دو کیفیت 320 و 128 از هر آهنگی را ارائه می‌دهد. دکمه‌هایی برای دریافت اطلاعات آهنگ از قبیل تاریخ انتشار، آلبوم و کاور آهنگ نیز تعبیه شده است. ساخت و افزودن آهنگ به پلی‌لیست نیز از دیگر قابلیت‌های این ربات است. با استفاده از این ربات، شما می‌تواند صدای خود را به وسیله ویس ضبط کرده و به آهنگ اضافه کنید و برای دوستانتان بفرستید. یکی دیگر از مزایای این ربات، ارائه متن آهنگ‌ها می باشد و برای این کار، تنها لازم است دکمه ” متن آهنگ” را انتخاب کنید تا متن به شما نمایش داده شود. همینطور قادر خواهید بود تا هنرمند موردعلاقه خود را در ملوبات دنبال کنید. با انجام این کار، به صورت خودکار آهنگ‌های جدیدی که آن خواننده منتشر می‌کند، برایتان ارسال خواهد شد.

از دیگر قابلیت های منحصر بفرد این ربات، قابلیت ارسال “ساند استیکر” است؛ تنها کافی است از این ربات بصورت اینلاین استفاده کنید و قسمتی از آهنگ را که می‌خواهید به صورت ساند استیکر ارسال شود را تایپ کنید.

 

melobot

 

آهنگیفای (ahangify_bot@)

یکی دیگر از ربات‌های محبوب آهنگ، آهنگیفای(ahangify-bot@) می‌باشد و کار با آن به آسانی کار با ملوبات است. برای دانلود آهنگ با استفاده از آهنگیفای نیاز است تا اسم آهنگ، خواننده و یا قسمتی از آهنگ را ارسال کنید. همچنین می‌توانید با ارسال یک ویس از موزیک در حال پخش، اقدام به دانلود آهنگ مورد نظر خود کنید. با اضافه کردن این ربات آهنگ در گروه خود، می‌توانید تنها با گذشتن “/” قبل از اسم آهنگ، بصورت مستقیم آن را در چت ارسال کنید. این ربات بصورت اینلاین مود هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای استفاده از آن، کافیست تا اسم آهنگ مورد نظر را بعد از آیدی ربات تایپ کنید. در این ربات، دکمه‌ای مبنی بر دسترسی به آهنگ های جدید تعبیه شده است که به آسانی می‌توانید با استفاده از آن به آهنگ‌های روز دسترسی داشته باشید. بعد از دریافت آهنگ، شما می‌توانید به اطلاعات آن، از قبیل کاور و متن دسترسی داشته باشید. از امکانات دیگری که این ربات به شما ارائه می‌دهد، ساخت پلی‌لیست و اضافه کردن آهنگ های مورد نظر به آن است.

 

ahangify

 

موزیکستان ” دنیای ترانه” (moozikestan_bot@)

ربات آهنگ موزیکسان(moozikestan_bot@)، از نظر ظاهری و حتی کارکرد بسیار شبیه به آهنگیفای است. و برای کار با آن، کافیست نیم نگاهی به کارکرد و امکانات آهنگیفای بیندازیم.

 

mozikestan

 

آیتیمو (iTeMubot@)

 با استفاده از این ربات دانلود آهنگ (iTeMubot@)، می‌توانید هم آهنگ‌های فارسی و هم انگلیسی را دانلود کنید. برای این کار، باید اسم فارسی و یا انگلیسی خواننده و یا آهنگ را ارسال کنید. ربات آیتیمو به شما اجازه می‌دهد تا پلی‌لیستی برای آهنگ های خود ایجاد کنید. همچنین این ربات لیستی از بهترین خوانندگان را به شما ارائه می‌دهد و با انتخاب هر خواننده، می‌توانید آرشیو آهنگ‌های آنها را مشاهده کنید. از دیگر مزیت های این ربات، دسترسی سریع به آخرین آهنگ های منتشر شده می‌باشد. شما همچنین می‌توانید خواننده مورد نظر خود را دنبال کرده و بلافاصله آهنگ های منتشر شده را دریافت کنید.

 

itemu

 

Deezer Music (@DeezerMusicBot)

دیزر موزیک(DeezerMusicBot@)، یکی دیگر از ربات‌های دانلود آهنگ است که بیشتر برای دانلود آهنگ‌های خارجی کاربرد دارد. شما می‌توانید به آسانی ربات را استارت کرده و با تایپ اسم آهنگ و یا خواننده به انگلیسی به نتایج مورد نظر دست پیدا کنید. همینطور قادر خواهید بود تا از این ربات بصورت اینلاین استفاده کنید و نتیجه مورد نظر را مستقیما در چت ارسال کنید.

 

Deezer

 

 VKM Bot (@vkmusic-bot)

این ربات دانلود آهنگ (vkmusic_bot@) بیشتر برای دانلود آهنگ های خارجی بکار میرود اما آهنگ های ایرانی را نیز میتوان با استفاده از این ربات دانلود کرد. این ربات قابلیت تغییر زبان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند براحتی از این ربات استفاده کنند. شما می‌توانید با تایپ کردن نام خواننده و یا آهنگ، به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

 

VKM music

 

RegaSpotify_Bot) RegaSpotify@)

این ربات (RagaSpotify-Bot@) برای کسانی که از اپلیکیشن اسپاتیفای، برای گوش دادن به آهنگ استفاده می‌کنند بسیار کاربرد دارد. نیاز به اینترنت و همچنین فیلتر شکن برای استفاده از اسپاتیفای، کاربران ایرانی را با مشکلات ناخوشایندی رو‌برو کرده است. با استفاده از این ربات دانلود آهنگ، شما می‌توانید به راحتی آهنگ مورد نظر خود را که در اسپاتیفای به آن گوش می‌کنید، دانلود کنید. تنها کافیست لینک آهنگ مورد نظر را برای ربات بفرستید تا بتوانید آهنگ دلخواه خود را در کمترین زمان دانلود کنید.

 

Spotifydl

 

مطلب قبلیآپدیت تلگرام
مطلب بعدیمقایسه تلگرام و واتساپ

5 دیدگاه‌ها

  1. سلام و درود ممنون پست خوبتون.
    ربات تلگرامی باشگاه20 در برای آموزش و خدمات بورس و معاملات کارگزاری آگاه فعالیت می کند
    آی دی
    bashgah20Bot@

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید