Why Telegram

چرا تلگرام؟ با توجه به قرار گرفتن اپلیکیشن تلگرام در میان پنج اپلیکیشن پردانلود در جهان، تعجب آور نیست که به ابزاری مناسب برای کسب و کارها تبدیل شود. اگرچه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی سودآور است، اما با مشکلاتی همراه خواهد بود. این سختی‌ها و مشکلات وقتی نوبت استفاده از پیام‌رسان تلگرام به میان می‌آید، پایان خواهند یافت. حال چرا تلگرام؟ در ادامه این مقاله پاسخ این سوال را خواهید گرفت.

 

چرا تلگرام؟ زیرا از امنیت بالایی برخوردار است!

شهرت بسیار زیاد این برنامه پیام‌رسان به دلیل حفظ حریم خصوصی و امنیت بالای آن است. تلگرام برای حفظ حریم خصوصی و امنیت، بیش از سایر رقبای خود ارزش قائل است و استفاده از آن برای کسب‌وکارهای آنلاین به شما این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات ارزشمند شما ایمن بوده و کسی جز شما به آنها دسترسی نخواهد داشت. تا به امروز هیچکس نتوانسته امنیت آن را زیر سوال ببرد. بنابراین، می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

It's secure

چرا تلگرام؟ به دلیل امکانات مناسب آن

تلگرام همچنین امکانات زیادی را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد. گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌های تلگرام آن دسته از ابزارهای مناسب برای کسب‌و‌کار هستند که در این راستا بسیار کاربردی واقع خواهند شد.

 

گروه ها

برخلاف محدودیت‌های واتس‌اپ برای گروه‌ها، شما می‌توانید با استفاده از گروه‌های تلگرام با حداکثر 200000 کاربر به آسانی ارتباط برقرار کنید و بدین ترتیب با مشتریان خود در ارتباط باشید. (همچنین می‌توانید از ربات‌های تلگرام برای مدیریت گروه خود استفاده کنید. در ادامه همین مقاله، به اطلاعات بیشتری در رابطه با ربات‌ها دست خواهید یافت.)

group

کانال ها

در تلگرام، کانال‌ها، تمام ویژگی‌های مناسب برای یک کسب و کار را دارا هستند. شما می‌توانید محصول خود را در آنجا در معرض نمایش قرار دهید و تعداد نامحدودی از افراد می‌توانند به کانال‌های شما بپیوندند. همچنین می‌توانید از یک ربات تلگرام مناسب در این راستا کمک بگیرید.

 

ربات‌های تلگرام

ربات‌های تلگرام اکانت‌های خاصی هستند که توسط هوش مصنوعی اداره می شوند و می‌توانید در هر زمینه که فکر کنید، آن ها را بیابید یا حتی بسازید. ربات‌های دریافت حق اشتراک گروه و کانال و ربات‌های فروشگاه نمونه‌هایی از آن هستند.

آراد بات آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌گذارد! ربات‌ساز تلگرام ما یک پنل مدیریت مبتنی بر وب در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ربات خود را به راحتی مدیریت کنید. همچنین، می‌توانید از ربات حق‌اشتراک آراد برای مدیریت گروه‌ها و کانال‌های خود یا از ربات فروشگاهی ما، برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

AradBot

چرا باید از یک ربات حق اشتراک استفاده کرد؟

همانطور که بسیاری به خوبی می دانند، مشاغلی که مبتنی بر عضویت هستند همیشه با مشکلات و سختی هایی ظاهر روبه‌رو می‌شوند. مشکلاتی مانند: دریافت رسیدها که باید آن پیام‌ها را یک به یک بررسی کرد، ثبت تمام رسیدها، ارسال لینک گروه یا کانال برای متقاضیان پس از بررسی رسید‌ها، بررسی اطلاعات عضویت هر کاربر، حذف کاربران منقضی، اخطار و …

مقابله با چنین مشکلاتی برای شما به عنوان صاحب یک کانال یا یک گروه بسیار دشوار است و باعث صرف زمان زیادی می‌شود. با این حال، می‌توانید کسی را استخدام کنید تا در این زمینه به شما کمک کند، اما چرا کسی باید این کار را انجام دهد در حالی که می‌توانید با استفاده از یک ربات دریافت حق اشتراک به بهترین نحو کارهای خود را به انجام برسانید؟

membership bot

چرا تلگرام؟ چون سریع است و محدودیت‌های کمتری دارد

عامل دیگری که تلگرام بخاطر آن معروف است، سرعت آن است. سرعت بالای آپلود و دانلود فایل‌ها تجربه بهتری را در کسب و کار آنلاین به شما ارائه می‌دهد. همچنین تلگرام به شما امکان تبادل فایل تا حجم 2 گیگابایت را خواهد داد و دیگر مجبور نیستید درگاه خود را برای تبادل فایل‌های پر حجم تغییر دهید.

 

آیا نسخه پرمیوم تلگرام یک ابزار مناسب برای کسب و کار است؟

کاهش محدودیت‌های تلگرام پریمیوم آنرا برای کسانی که از تلگرام برای کسب درآمد استفاده می‌کنند، تبدیل به بهترین گزینه کرده است. محدودیت‌های کاهش یافته در نسخه پریمیوم، به شما امکان آپلود فایل تا حجم 4 گیگابایت، ایجاد کانال‌های بیشتر، سرعت بیشترو تجربه بهتری را برای کاربران فراهم می‌سازد.

 

 

 

مطلب قبلی700 میلیون کاربر و امکانات تلگرام پریمیوم
مطلب بعدیبهترین ربات‌های تلگرام

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید