700 million users

 

تلگرام پریمیوم : یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دنیا به ۷۰۰ میلیون کاربر رسید؛ در حالی که در میان ۵ اپلیکیشن پردانلود جهان قرار دارد. ضمناً تلگرام، نسخه پریمیوم و امکانات آن را رسما معرفی کرد. پیامرسان تلگرام حدودا نُه سال تمام خدماتش را رایگان به کاربران ارائه داده و هیچ هزینه‌ای برای تبلیغات پرداخت نکرده و تمام درآمد و پیشرفت آن تا به امروز از طریق معرفی کاربران بوده است.

 

اشتراک تلگرام پریمیوم امکانات جدیدی را ارائه می‌دهد و همانطور که پاول دورف، بنیانگذار تلگرام قول داده بود، به کاربران خود فراتر از چیزی را داده که ادعا می‌شد دیوانه کننده است! در عین حال، ویژگی‌های موجود برای کاربران عادی باقی می‌ماند و حتی ویژگی‌های جدیدی هم برای آنها تعبیه خواهد شد. همچنین، کاربران عادی نیز می‌توانند در نوع خود از تلگرام پریمیوم لذت ببرند! هزینه این نسخه 4.99 دلار برای هر ماه است.

برای اطلاعات بیشتر، بیایید نگاهی دقیق‌تر به تلگرام پریمیوم بیندازیم و ببینیم که چه امکانات جدیدی را ارائه می‌دهد؟

 

افزایش حجم آپلود تا 4 گیگابایت

کاربران قبلا می‌توانستند هر نوع فایلی را تا حجم 2 گیگابایت را انتقال دهند. اکنون، مشترکین تلگرام پریمیوم می‌توانند هر فایلی تا حجم 4 گیگابایت را آپلود کنند. خبر خوب این است که همه کاربران تلگرام، می‌توانند فایل‌های بزرگ ارسال شده  توسط کاربران پریمیوم را دانلود کرده و از آن لذت ببرند.

دانلود سریع‌تر

کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند فایل‌ها و رسانه‌ها را با بیشترین سرعت ممکن دانلود کنند! شما قادر خواهید بود از طریق فضای ذخیره سازی نامحدود ابری خود، به همه چیز دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که این موضوع، بستگی به سرعت اینترنت شما خواهد داشت.

محدودیت‌های کمتر

محدودیت‌ها برای کاربران ممتاز به طور قابل توجهی کاهش یافته است. شما می‌توانید حدودا 1000 کانال را دنبال کنید. تا 20 پوشه با حداکثر ظرفیت 200 چت برای هر یک ایجاد کنید. همچنین، شما قادر خواهید بود اکانت چهارمی را به تلگرام خود اضافه کنید و تا 10 چت را پین کنید. محدودیت‌ها برای ذخیره استیکر‌های موردعلاقه نیز کاهش یافته است و می‌توانید تا 10 استیکر را در لیست استیکر‌های موردعلاقه خود ذخیره کنید.

Increased Limits

تعداد کاراکتر برای نوشتن بایو افزایش یافته است و از جملات طولانی‌تری پشتیبانی می‌کند. محدودیت کپشن نیز برای رسانه‌ها کاهش یافته است. همه چیز وقتی بتوانید تا 400 گیف را ذخیره کنید بهتر می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این قسمت این است که شما قادر خواهید بود حدودا 20 لینک t.me عمومی برای گروه‌ها و کانال‌ها رزرو کنید.

تبدیل صدا به متن

این واقعاً یک خبر خوب است که بدانید تلگرام قابلیت تبدیل صدا به متن را برای مواقعی که نمی‌خواهید به یک ویس گوش کنید، اما مشتاقید محتوای آن را بدانید تعبیه کرده است.

استیکرهای منحصر به فرد

این استیکرهای منحصر به فرد دارای انیمیشن‌های تمام صفحه و چشمگیر هستند و کاربران پریمیوم می‌توانند آنها را به هر چتی ارسال کنند و هر کاربری نیز، می‌تواند آنها را ببیند و لذت ببرد. این استیکرها هر ماه توسط تلگرام آپدیت خواهد شد.

ری‌اکشن‌های منحصر به فرد

10 ایموجی دیگر برای کاربران ممتاز وجود دارد تا با استفاده از آنها ری‌اکشن دهند. کاربران غیر پریمیوم نیز می‌توانند با ضربه زدن روی ری‌اکشنی که توسط کاربران پریمیوم قبلاً به یک پیام داده شده است، به همان صورت واکنش دهند و از آنها لذت ببرند.

مدیریت چت

ابزارهای جدیدی برای کاربران پریمیوم برای سازماندهی چت‌های خود وجود دارد. شما می‌توانید تنظیمات پیش‌فرض چت خود را تغییر دهید و به این ترتیب، می‌توانید مستقیماً یک پوشه سفارشی را باز کنید. بهتر است بگوییم چت‌های خوانده نشده را به جای همه چت‌ها باز خواهید کرد.

عکس‌های پروفایل متحرک

ویدیوی پروفایل کاربران پریمیوم تلگرام برای همه افراد و در همه قسمت‌های برنامه، متحرک خواهد بود.

نشانگر پریمیوم

کاربران پریمیوم یک نشان ستاره‌ای ویژه دریافت می‌کنند که در کنار نام آنها ظاهر می‌شود. این نمادِ ویژه آنهاست و نشان می‌دهد که آنها از تلگرام حمایت می‌کنند و بخشی از باشگاه ویژه‌‍‌‌ای هستند که اعضای آن، پیش از دیگران ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کنند.

Star Premium

آیکُن‌های نسخه پریمیوم

با استفاده از این گزینه می‌توانید آیکن‌های جدیدی را برای تلگرام به صفحه اصلی خود اضافه کنید تا مطابق با سلیقه و فضای دستگاهتان باشد.

Premium Icons

 

باز‌هم محدودیت‌های کمتر

پیام‌های حمایت شده در بسیاری از کانال‌های عمومی نمایش داده می‌شد. کاربران پریمیوم دیگر آن تبلیغات کوتاه را که البته حریم خصوصی کاربران را زیر پا نمی‌گذارد و در جهت حمایت از هزینه‌های تلگرام عمل می‌کند را مشاهده نخواهند نمود.

 

نظر شما در مورد ویژگی‌های تلگرام پریمیوم چیست؟ هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

رفرنس : Telegram.org

مطلب قبلیتلگرام پریمیوم در راه است…
مطلب بعدیچرا تلگرام ابزار مناسبی برای کسب‌و‌کار است؟

3 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید