Telegram-Premium-is-coming

 

تلگرام پریمیوم : تلگرام رسما اعلام کرد که اشتراک تلگرام پولی در ماه جاری خواهد آمد! تلگرام عنوان کرده بود که پیام‌رسان تلگرام برای همه رایگان است، که هنوز هم چنین است، اما با این وجود، یک زیرمجموعه پریمیوم پولی به وجود آمده…

 

تلگرام پریمیوم

تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان منحصر بفرد است یا بهتر است بگوییم تنها اپلیکیشن پیام‌رسانی است که امکاناتش را در حدی گسترده و با کیفیت بالا و بصورت رایگان در اختیار همه قرار می‌دهد. این روند از سال 2013 آغاز شد و تا کنون ادامه دارد. تلگرام در تمام این نه سال، بهترین ویژگی‌ها را به کاربران خود ارائه داده و هنوز هم از ارائه آنها دست نکشیده است!

با توجه به اطلاعات کانال شخصی پاول دورف در تلگرام، تمامی ویژگی‌های موجود برای کاربران غیر پریمیوم همچنان باقی خواهد ماند و حتی امکانات جدیدی هم برایشان در راه است! اکنون این سوال پیش می‌آید که ایده تلگرام پولی از کجا نشات گرفته و یا چه امکاناتی را قرار است تا ارائه دهد؟

ایده تلگرام پریمیوم از کجا آمد؟

با توجه به اظهارات دورف، دلیل اصلی اینکه آنها به ایده تلگرام پولی رسیدند، این بود که آنها می‌خواستند چیزی بیش از آنچه قبلاً هم به عنوان دیوانگی تلقی می‌شد را به کاربران خود ارائه دهند! اما حذف محدودیت‌ها برای همه و بصورت ‌یکجا، آنها را با مشکلاتی مواجه می کرد. پاول دورف اینگونه بیان می‌کند که: “هزینه‌های سرور و ترافیک غیرقابل کنترل می‌شد و اینچنین، مهمانی تلگرام برای همه به پایان می‌رسید.”

 

 ویژگی‌های تلگرام پریمیوم

و بدین ترتیب بود که مشکلات با ایده تلگرام پریمیوم به پایان رسید. این طرح اشتراک، طبق اطلاعات صفحه alex193a، دارای ویژگی‌هایی مانند: کاهش محدودیت‌هایی در رابطه با ساخت کانال، گروه، پوشه و … افزایش حجم آپلود تا 4 گیگابایت، سرعت دانلود سریع‌تر، تبدیل صدا به متن، ری‌اکشن‌های منحصربه‌فرد، استیکر‌های خاص پریمیوم و مدیریت پیشرفته چت را ارائه می‌دهد.

اگر شما تصمیم به استفاده از تلگرام پریمیوم در آینده‌ای نزدیک دارید، جزو کسانی خواهید بود که از تلگرام حمایت می‌کنند و به باشگاه آن خواهید پیوست! و این صورت، شما جزو اولین کسانی خواهید بود که ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کنند.

نکته جالب دیگر این است که کاربرانی که اشتراک پریمیوم را ندارند نیز می‌توانند از این ویژگی‌ها به روش خود لذت ببرند… آنها قادر خواهند بود تا فایل‌های بزرگ یا استیکرهای ارسال شده توسط کاربران پریمیوم را مشاهده کنند. یا می‌توانند روی ری‌اکشن‌های داده شده توسط کاربران پریمیوم ضربه بزنند به همان شیوه ری‌اکشن داده شود.

و در انتها، اظهارات دورف نشان داد که اگرچه تبلیغات موفقیت آمیز بوده است، اما او معتقد است که بودجه تلگرام در درجه اول باید توسط کاربران آن تامین شود نه تبلیغ کنندگان. پاول دورف اینگونه بیان می‌کند: “به این ترتیب کاربران ما همیشه اولویت اصلی ما خواهند بود.”

نظر شما در مورد تلگرام پریمیوم چیست؟ آیا برای آن هزینه می‌کنید؟

مطلب قبلیزندگینامه پاول دورف
مطلب بعدی700 میلیون کاربر و امکانات تلگرام پریمیوم

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید