Best Telegram Bots

بهترین ربات‌های تلگرام: ربات‌های تلگرام همان اکانت‌های خاصی هستند که می‌توانید در هر زمینه‌ای که می‌خواهید، آنها را پیدا کرده و یا حتی بسازید. اما اجازه دهید تعدادی از بهترین ربات‌های تلگرام را به شما معرفی کنیم که ممکن است هرکسی بسته به نیاز خود، نگاهی به آنها بیندازد. در اینجا هشت مورد از بهترین ربات‌های تلگرامی را خواهید شناخت.

 

ربات دانلود از اینستاگرام (Instasave)

این ربات یکی از بهترین ربات‌ها برای دانلود از اینستاگرام است و استفاده از آن بسیار راحت است. شما با استفاده از این ربات می‌توانید پست و یا استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید. برای این کار، تنها کافی است که لینک پست اینستاگرام را برای ربات بفرستید. برای دانلود استوری اینستاگرام و یا تصویر پروفایل، شما باید ایدی اکانت را برای ربات بفرستید.

این ربات همچنین قابلیت دانلود از یوتیوب را هم دارد و برای این کار، صرفا باید لینک ویدیو مورد نظر خود در یوتیوب را برای ربات ارسال کنید.

InstaSave

ربات دانلود از یوتیوب (Utubebot)

این ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب به شما کمک خواهد کرد. شما فقط باید لینک ویدیوی مورد نظر خود را برای ربات ارسال کنید. این ربات فرمت‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید فرمت‌های دلخواه را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از این ربات، ویدیوها یا فایل‌های صوتی را با دستورات مناسب برش دهید. اگر یک فایل MP3 دانلود می کنید، می‌توانید مستقیماً برای آن فایل به وسیله دستورات تگ تعریف کنید.

utubebot

ربات دانلود از اسپاتیفای (RegaSpotify)

این ربات یکی از ربات‌های دانلود آهنگ به شمار می‌رود که برای دانلود از اسپاتیفای تعبیه شده است. برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای با کمک این ربات، تنها باید لینک آهنگ را برای ربات بفرستید تا ربات با بالاترین کیفیت آهنگ را برایتان بفرستد.

چندی پیش مقاله‌ای در رابطه با بهترین ربات‌های دانلود آهنگ تهیه شد و اگر مشتاق به شناختن بهترین ربات‌های دانلود آهنگ هستنید، توصیه میکنم که این مقاله را از دست ندهید.

RegaSpotify

ربات بازی (GameBot)

با استفاده از این ربات به صورت اینلاین مود به راحتی می‌توانید لیستی از بازی‌های تعبیه شده را مشاهده کنید و به چت خصوصی و یا گروه مورد نظر خود بفرستید و با دوستان خود بازی کنید و لذت ببرید.

Game Bot

ربات ادیت آهنگ و ویدیو (Bitraitbot)

این ربات، یکی از بهترین دستیاران هوشمند است که در زمینه مدیا می‌توان از آن استفاده کرد. این ربات، امکانات زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • نمایش و تغییر مشخصات کامل آهنگ
  • نمونه‌گیری و برش آهنگ و تبدیل به وویس
  • حذف و تغییر کاور آهنگ
  • تبدیل ویدیو به ویدیو دایره‌ای (ویدیو مسیج)
  • تبدیل ویدیو به گیف
  • تبدیل وویس به آهنگ
  • پیدا کردن آهنگ از روی وویس
  • دانلود آهنگ از طریق لینک دانلود
  • دانلود ویدیو از طریق لینک اینستاگرام

Bitraitbot

ربات یادآور (SkeddyBot)

اگر شما فردی هستید که مشغله زیادی دارید و باید با برنامه پیش بروید تا چیزی را از دست ندهید، این ربات یک کمک واقعی برای شما خواهد بود. با استفاده از این ربات می‌توانید یادآو‌رهای خود را ایجاد و مدیریت کنید. همچنین می‌توانید زبان دلخواه خود را برای استفاده از این ربات تنظیم کنید و با توجه به محل زندگی خود، محدوده زمانی را مشخص کنید. پس از تنظیم همه آن یادآورها، ربات هر یادآوری را در زمان خود برای شما ارسال خواهد کرد. فقط….حواستان به اعلان‌های تلگرام باشد تا یادآوری را از دست ندهید.

skeddy

IFTTT

IFTTT، مخفف «If This Then That»، رباتی است که می‌تواند اکانت تلگرام شما را به بیش از 360 سرویس دیگر مانند توییتر، اینستاگرام و غیره پیوند دهد. این ربات به شما کمک می‌کند تا به سرویس‌های دیگر متصل شوید و مطابق با خواسته خود فعالیت کنید. با استفاده از این ربات قادر خواهید بود عکس، فیلم، فایل موسیقی و هر چیز دیگری را از سرویس‌های دیگر به گروه و کانال تلگرام خود بفرستید یا حتی می‌توانید با استفاده از این ربات، رویداد‌های سرویس‌های دیگر خود را خارج از تلگرام کنترل کنید. همچنین این ربات ابزار مناسبی برای کنترل یک گروه کوچک است.

IFTTT

ربات حق اشتراک گروه و کانال تلگرامی

این محصول آرادبات، مخصوص دارندگان گروه‌ و کانال‌های تلگرامی طراحی شده است. هنگامی که شما یک کانال یا گروه تلگرام VIP دارید و باید کنترل کاملی بر کانال یا گروه خود داشته باشید و حق عضویت دریافت کرده یا کارهای دیگری را که باید، در این موارد انجام دهید، ربات حق اشتراک آرادبات یک کمک واقعی به شما خواهد بود!

 

از کدام یک از ربات‌ها بیشتر خوشتان آمد؟ آیا رباتی می‌شناسید که به این لیست اضافه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطلب قبلیچرا تلگرام ابزار مناسبی برای کسب‌و‌کار است؟
مطلب بعدیتنظیمات تلگرام l بخش حریم خصوصی و امنیت تلگرام

8 دیدگاه‌ها

  1. سلام و درود ممنون. ربات تلگرامی باشگاه20 در برای آموزش و خدمات بورس مشتریان کارگزاری آگاه فعالیت می کند
    آی دی
    bashgah20Bot@

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید