Telegram Birthday

تولد تلگرام: امروز تلگرام 9 ساله شد. این در حالیست که جزو پنج اپلیکیشن پردانلود در دنیا است و در حال حاضر بیش از 700 میلیون کاربر فعال را دارد! تلگرام به عنوان یک اپلیکیشن کوچک با تمرکز بر پیام‌رسانی ایمن کار خود را آغاز کرد و از آن زمان به پلتفرمی با تعداد کاربران روز افزون تبدیل شد. دو روز مانده به تولد تلگرام، این پیام‌رسان جدیدترین آپدیت خود را منتشر کرد. در ادامه، قرار است با تاریخچه مختصری از این اپلیکیشن پیام‍‌رسان و جدیدترین آپدیت آن آشنا شوید.

تولد تلگرام

در 14 آگوست 2013، تلگرام به طور رسمی به عنوان یک برنامه پیام رسان با هدف ایجاد امنیت مناسب برای پیام رسانی آغاز به کار کرد. دلیل این تمرکز قابل توجه روی امنیت، از روزی بوجود آمد که یک تیم ضربت آپارتمان پاول دورف، سازنده تلگرام را در روسیه محاصره کرد. در آن لحظه، پاول چیزی بیشتر از این نمی‌خواست که با برادرش، نیکولای ارتباط برقرار کند. با توجه به اینکه هیچ نوع ارتباطی در آن لحظه ایمن نبود، به فکر ایجاد یک راه ارتباطی امن افتاد. اگر مشتاق هستید بدانید در آن زمان چه اتفاقی افتاده است، به شما پیشنهاد می کنم این مقاله درباره پاول دورف را از دست ندهید.

تلگرام به خودی خود به این تعداد کاربر و محبوبیت نرسید. تلگرام هرگز از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نکرد و هر کاربری کف اقدام برای استفاده از این اپلیکیشن کرده، به دلیل توصیه یکی از نزدیکان مورد  اطمینان خود به آن روی آورده است.

اکنون پس از گذشت 9 سال از روز راه اندازی، تماشای این همه پیشرفت و حرکت همواره رو به جلوی تلگرام بسیار لذت بخش است. امروز روزی است که میتوانیم از تلگرام تشکر کنیم و تولد آن را تبریک بگوییم!

ویژگی‌های آپدیت جدید

در جدیدترین آپدیت تلگرام، با امکانات شگفت انگیزتری نسبت به قبل مواجه هستیم. این به روز رسانی پلتفرم ایموجی تلگرام، ایموجی‌های متحرک در پیام‌ها و کپشن‌ها، پک‌های ایموجی سفارشی، امکان هدیه دادن تلگرام پریمیوم، تنظیمات حریم خصوصی جدید برای پیام های صوتی و موارد دیگر را معرفی کرده است.

ایموجی متحرک سفارشی

آپدیت جدید تلگرام با ایموجی‌های متحرک برای کاربران پریمیوم منتشر شد. کاربران پریمیوم به 10 پک ایموجی متحرک با بیش از 500 ایموجی دسترسی دارند.

ایموجی سفارشی تعاملی

بسیاری از ایموجی‌های متحرک جدید به صورت تعاملی در دسترس کاربران ممتاز قرار گرفته اند.

استیکر، گیف و پنل ایموجی جدید در iOS

در آپدیت جدید تلگرام، پنل استیکر و گیف و ایموجی در iOS بازطراحی شده و اکنون ظاهری جدید دارد.

تنظیمات حریم خصوصی برای پیام‌های صوتی

در این آپدیت، کاربران پریمیوم این امکان را دارند که مشخص کنند از چه کسی پیام صوتی یا پیام تصویری دریافت کنند. مانند «همه»، «مخاطبین من» یا «هیچکس» و همچنین، می‌توانند استثناهایی را نیز برای هر کدام اضافه کنند.

Privacy-Settings-for-Voice-Messages

هدیه تلگرام پرمیوم

کاربران اکنون می‌توانند اشتراک‌های پریمیوم را به یکدیگر هدیه دهند و با ارسال یک اشتراک پیش پرداخت 3، 6 یا 12 ماهه با عزیزان خود، این تجربه لذت بخش را به اشتراک بگذارند. با تولد تلگرام، می‌توانید با این هدیه یک دوست را سورپرایز کنید.

ایموجی‌های تعاملی بیشتر

ایموجی‌های ??⚡️??? به صورت تعاملی برای همه کاربران در دسترس قرار دارند. یکی از اینها را به هر چتی که می‌خواهید بفرستید تا یک ایموجی متحرک بزرگ دریافت کنید که وقتی روی آن ضربه می‌زنید جلوه‌ای انیمیشنی را نشان می‌دهد.

مطلب قبلیتنظیمات تلگرام l بخش حریم خصوصی و امنیت تلگرام

5 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید