ربات فروشگاه در تلگرام

آیا به دنبال افزایش فروش و درآمد خود هستید؟ ربات فروشگاه در تلگرام بهترین وسیله برای این کار است. با استفاده از ربات تلگرام، شما احتیاجی به صرف هزینه زیاد برای وبسایت و بهینه سازی آن نخواهید داشت. تلگرام بیش از ٨٠٠ میلیون کاربر فعال دارد؛ بنابراین این پیام رسان یک پلتفرم کارآمد برای راه اندازی و گسترش کسب و کارتان است. در این مقاله، ما به بررسی ویژگی ها و مزایای ربات فروشگاهی در تلگرام می پردازیم و یک ربات ساز فروشگاه مطمئن و مقرون به صرفه را معرفی میکنیم.

ربات فروشگاه در تلگرام چیست؟

ربات فروشگاه در تلگرام یک ابزار محبوب و مناسب برای گسترش آنلاین شاپ است. مشتریان شما می توانند از ربات شما برای خرید محصولات و خدمات استفاده کنند و از ویژگی های جالب آن مانند لینک های VIP و کدهای تخفیف لذت ببرند.استفاده از فروشگاه تلگرام می‌تواند هزینه‌های پشتیبانی شما را کاهش دهد. همچنین شما نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای بهینه سازی و ابزارهای متفاوت ندارید.

ویژگی ها و مزایای ربات فروشگاهی در تلگرام

ارتباط سریع‌تر با مشتریان: زمانی که شما از ربات فروشگاهی تلگرام استفاده می کنید، میتوانید به سوالات متداول مشتریانتان به سرعت جواب دهید. پیام و تصویرهای پیش ساخته به پاسخ دهی بهتر شما به مشتریان کمک میکنند.

تجربه کاربری ساده‌تر: استفاده از این ربات ها برای بسیاری از کاربران ساده‌تر و سریع‌تر از جستجو در یک سایت است.

امکان ارسال پیام انبوه به مشتریان: ربات تلگرام به مشتریان جدید و قدیمی پیام انبوه می فرستد تا آن ها را از تخفیف، جوایز و رویدادهای تان باخبر کند.

ایجاد رسید خرید به صورت خودکار: این ربات ها به صورت اتوماتیک فاکتور خرید ایجاد و ارسال میکنند. شما میتوانید متن رسید را طبق سلیقه و نیاز خود بازنویسی کنید.

ارسال یادآور: اگر مشتریانتان سبد خرید رها شده یا خرید تکمیل نشده دارند، ربات فروشگجاه در تلگرام به آنها پیام یادآور ارسال میکند.

انلاین شاپ تلگرامبررسی موجودی انبار: شما میتوانید موجودی هر محصول را در ربات خود وارد کنید. بدین ترتیب، وقتی که موجودی انبار در حال تمام شدن است، آن به شما پیام میدهد.

تعریف چند مدل پرداخت: شما میتوانید گزینه های درگاه پرداخت زرین پال، پرداخت پس از تحویل، و کارت به کارت را به ربات تلگرام خود اضافه کنید تا به آنلاین شاپ تان اعتبار بیشتر ببخشید.

گروه بندی مشتریان: شما میتوانید مشتریان را بر اساس اطلاعات، نیاز، علایق، یا خریدهای قبلی شان گروه‌بندی کنید تا در زمان مناسب به آن ها پیشنهادات ویژه بدهید.

تعریف اپراتور: در ربات فروشگاه، شما میتوانید یک یا چند اپراتور (ادمین) معرفی کنید. این کار به شما اجازه می دهد تمام وقت پاسخگوی مشتریان باشید.

کاهش ترافیک سایت: اگر سایتتان به علت ترافیک بالا مدام از دسترس خارج میشود، برخی از محصولاتتان در ربات فروشگاهی آپلود کنید تا از حجم ترافیک سایتتان بکاهید.

به اشتراک گذاری لینک: شما میتوانید فروشگاه تلگرام خود را در گروه‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید تا مشتریان بیشتری جذب کنید. مشتریانی که از اینستاگرام یا فیسبوک وارد ربات شما میشوند نباید فیلترشکن خود را خاموش و روشن کنند؛ در حالی که بسیاری از وبسایت های داخلی با فیلترشکن کار نمی کند و شخص مجبور به غیرفعال کردن VPN خود میشود.

تفاوت ربات فروشگاه با وب سایت

قبل از تصمیم‌گیری برای ایجاد یک سایت یا ربات فروشگاه در تلگرام، به بودجه و اهداف خاص کسب‌وکارتان فکر کنید. در بسیاری از موارد، ترکیب هر دو روش می‌تواند به بهترین نتیجه منجر شود. به طور کلی، ربات تلگرام سریعتر،ساده تر، و مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. جالب است بدانید تلگرام به عملکرد گروه ها، کانال ها، و ربات ها امتیاز میدهد. بنابراین، با ایجاد محتوای به وز و جذاب میتوانید در صدر نتایج حستجو تلگرام قرار بگیرید و مشتریان جدید پیدا کنید.

فروشگاه تلگرام

چگونه ربات فروشگاهی تلگرام بسازیم؟

برای ایجاد یک ربات فروشگاهی در تلگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. باز کردن BotFather: در تلگرام، BotFather را جستجو کنید و باز کنید.
  2. ایجاد ربات جدید: دستور /newbot را ارسال کنید.
  3. نام‌گذاری ربات: یک نام برای ربات خود انتخاب کنید.
  4. انتخاب نام کاربری (username): یک نام کاربری که به “bot_” ختم شود انتخاب کنید.
  5. دریافت توکن: BotFather به شما یک توکن API می‌دهد. این توکن را نگهداری کنید چون برای مراحل بعدی لازم است.

برای راه اندازی فروشگاه تلگرام 3 راه وجود دارد:

1- اگر خودتان برنامه نویس هستید میتوانید یک ربات را از صفر تا صد پیاده سازی کنید که راه طولانی ای است.

2- سفارش ربات مورد نیاز تان به یک برنامه نویس ربات هست که در این روش علاوه بر صرف زمان، هزینه زیادی هم باید بپردازید.

3- از بستر های ربات ساز آماده استفاده کنید تا بتوانید ربات فروشگاهی خود را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در زمان بسیار کوتاه و هزینه ای پایین تر راه اندازی کنید. مزیت ربات سازها در این است که مدیریت صفر تا صد ربات در اختیار شماست.

یکی از ربات سازهایی که از ابتدای فعالیت ربات های تلگرام شروع به کار کرده است ربات ساز آرادبات هست که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به برنامه‌نویسی، ربات تلگرام خود را ایجاد و مدیریت کنید. این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد ربات‌های پیچیده‌ و جذاب بسازید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی ها و قیمت ربات فروشگاه آرادبات اینجا کلیک کنید.

آرادبات اولین پنل فروشگاه ساز بر بستر مینی اپ در ایران است.

 

مطلب قبلیهمستر کمبت؛ آیا واقعی و قابل اعتماد است؟
مطلب بعدیهر چیزی که درمورد ایردراپ داگز باید بدانید؛ به زبان ساده و مختصر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید