اگر شما مدیر کانال یا گروه‌های تلگرامی هستید و محتوای ارزشمندی دارید که می‌تواند برای کاربر جذابیت داشته باشد؛ با دریافت حق اشتراک از اعضای گروه و کانال می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید. در ادامه با آراد بات همراه باشید تا به معرفی ربات دریافت حق اشتراک از اعضای گروه و کانال تلگرام بپردازیم.

گروه تلگرام

گروه‌های معمولی تلگرام برای اشتراک محتوای متن، صوت، تصویر و … بین دوستان با نفرات خیلی کم مناسب است. در گروه‌های تلگرامی تا سقف 200 نفر کاربر می‌توانید عضو داشته باشید. اعضایی که به گروه شما اضافه می‌شوند، می‌توانند کاربران جدید رو به گروه اضافه و اسم گروه یا تصویر گروه را عوض کنند.

اگر تعداد اعضای گروه شما افزایش یابد می‌توانید گروه خود را به سوپر گروه (ابر گروه) ارتقا دهید و تا سقف 200.000 کاربر داشته باشید.

در سوپر گروه تمام گفتگو‌های قبلی برای اعضا جدید قابل دسترس می‌باشد. اگر پیامی از گروه حذف شود از تلگرام تمام کاربران گروه حذف خواهد شد.
همچنین قابلیت سنجاق کردن (پین کردن) پیام‌های مهم به بالای صفحه وجود دارد. این امکان کمک می‌کند که همه کاربران و همچنین کاربران که تازه به گروه اضافه می‌شوند مشاهده کنند.

برای گفت های دوستانه، خانوادگی و نفرات کم گروه های معمولی نیاز شما را بر طرف می‌کنند. برای کارهای حرفه ای می‌توانید گروه را به سوپر گروه تبدیل و از امکانات آن لذت ببرید.

کانال تلگرام

کانال‌های تلگرامی برای انتشار پیام های عمومی برای تعداد بالای مخاطبین کاربرد دارد. در کانال دیگر تعداد کاربران محدودیتی ندارد و ارسال پیام فقط توسط مدیران کانال اتفاق میفتد. کاربران در کانال‌های تلگرام تنها قادر به خواندن آنها هستند که این مورد یکی از ویژگی های خاص کانال است.

زمانی که یک محتوا از سمت مدیران کانال ارسال شود بجای اسم و عکس مدیران، محتوا با اسم و عکس کانال ارسال می‌گردد.

گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی برای پیشرفت و ماندگاری نیازمند مدیریت هستند که در این مقاله می توانید نکات مربوط را برای مدیریت بهتر بخوانید.

تلگرام یک پیام رسان محبوب در ایران است، با توجه به امکانات زیادی که دارد شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها کسب درآمد کنید.
اگر شما مدیر گروه و کانال تلگرامی هستید با توجه به نوع فعالیت و محتوایی که داخل گروه و یا کانال خود قرار می‌دهید، می‌توانید برای عضویت کاربران از آنها حق اشتراک دریافت کنید.

دریافت حق اشتراک از اعضای گروه و کانال تلگرام

اگر محتوای گروه یا کانال تلگرام شما ارزشمند است بهتر است کاربران برای عضویت در کانال یا گروه تلگرامی شما حق اشتراک بپردازند، یعنی جهت عضویت داخل گروه و کانال شما، کاربر باید هزینه حق اشتراک (حق عضویت) را پرداخت کرده و سپس حق دسترسی به کانال یا گروه تلگرام را پیدا کند.

کانال و گروه‌های تلگرامی در حوزه آموزش، مشاوره، تحلیلگری، ارز دیجیتال و خیلی دیگر از فعالیت ها نیازمند چنین امکانی هستند ولی اگر شما دریافت حق اشتراک از اعضای گروه و کانال تلگرام رو به صورت دستی مدیریت کنید قطعا برای شما مشکلاتی بوجود خواهد آمد.

اگر کاربران برای دریافت حق اشتراک پول را به حساب شما به صورت دستی واریز کنند و سپس برای شما در شخصی پیام ارسال کنند، شما باید تک تک پیام ها را چک کرده، تاریخ عضویت را ثبت و حق دسترسی به کاربران بدهید که فرایند زمان بری بوده و برای شما مشکل ایجاد می‌کند.

مشکل بزرگتری که شما را درگیر می‌کند چک کردن تاریخ عضویت هر یک از کاربران گروه یا کانال تلگرام می‌باشد تا ببینید چه کسانی مهلت تمدید حق اشتراکشان گذشته و آن ها را حذف یا برایشان پیام هشدار تمدید ارسال کنید؛ که همه این موارد هم وقت گیر بوده و همچنین ممکن است شامل خطای انسانی شود.

آراد بات برای دریافت حق اشتراک از اعضای گروه و کانال تلگرام ربات اختصاصی را آماده کرده است که همه این کارها را به صورت خودکار انجام می دهد و شما اصلا درگیر این مشکلات نمی‌شوید.

ویژگی های ربات حق اشتراک از اعضای گروه و کانال تلگرام آراد بات

  • تعریف پلن های اشتراک

شما می‌توانید با استفاده از ربات، طراح‌های حق اشتراک با مدت زمان و قیمت‌های متتوع را تعریف نمایید.

مثلا  طرح یک ماهه 120.000 تومان / سه ماهه 360.000 تومان / شش ماهه 720.000 تومان

  • ربات حق اشتراک از اعضای گروه و کانال تلگرامتولید کد VIP

اگر اعضای خاصی دارید و می‌خواهید آن‌ها بدون صرف هزینه عضو کانال یا گروه تلگرام شما شوند. می توانید کدهای اشتراک خاص با مدت زمان دلخواه را تولید و برایشان ارسال کنید.

  • تولید خودکار لینک عضویت

ربات حق اشتراک بعد از پرداخت هزینه حق اشتراک توسط کاربر، لینک عضویت منحصر به فردی را تولید و ارسال می‌کند. این لینک فقط برای این کاربر قابل استفاده می‌باشد و اگر این لینک به کاربر دیگری ارسال شود برای آن شخص کاربردی نخواهد داشت.

  • رصد خودکار اعضا

ربات به صورت لحظه‌ای اعضای کانال و گروه تلگرام شما را رصد و وضعیت کاربران را بررسی می‌کند.

  • حذف کاربران منقضی

ربات برای کاربرانی که حق اشتراک خود را پرداختت نکنند؛ پیام هشدار ارسال می‌کند. همچنین ربات، کاربرانی که حق اشتراک آن‌ها منقضی شده باشد را حذف می‌کند.

  • ارسال پیام هشدار و یاداوری به کاربران

ربات قبل از اینکه حق اشتراک کاربران منقضی شود پیام های یادآوری را با فاصله زمانی مشخص جهت هشدار زمان انقضا و خروج آن ها از گروه یا کانال تلگرام به کاربران ارسال می‌نماید.

  • دریافت گزارشات

کاربران ربات می توانند گزارشی از پرداخت های خود را از ربات دریافت کنند. همچنین مدیر ربات نیز می تواند گزارش پرداختی‌های اعضا و لیست اعضا را به صورت فایل های مجزا، از ربات دریافت کند.

  • اتصال به درگاه بانکی

برای دریافت حق اشتراک در کانال و گروه تلگرام شما می‌توانید با تعریف حساب بانکی یا درگاه اختصاصی زرین پال، درگاه پرداخت آنلاین ربات خود را فعال کنید.

  • پنل مدیریت تحت وب

مراحل ساخت و راه اندازی ربات حق اشتراک داخل تلگرام انجام می‌شود اما برای استفاده از امکانات بیشتر می‌توانید از پنل مدیریت تحت وب آراد بات استفاده نمایید.

پنل مدیریت ربات حق اشتراک تلگرام آراد باتمعرفی ربات حق اشتراک آراد بات

اگر شما هم کانال یا گروهی دارید و میخواید بابت مطالبی که برای کاربران ارسال می‌کنید حق اشتراک دریافت نماید و از این راه کسب درآمد کنید، ربات دریافت حق اشتراک کانال و گروه تلگرام آراد بات می‌تواند برای شما مفید باشد.

برای  آشنایی بیشتر با این ربات، پیشنهاد می شود ربات حق اشتراک را در ربات های آماده آراد بات مشاهده کنید.

مطلب قبلیافزایش قیمت آراد بات
مطلب بعدیآپدیت جذاب تلگرام برای برای جلوگیری از ذخیره محتوای گروه‌ها و کانال‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید