بازی همستر تلگرام

بازی همستر کمبت یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز مبتنی بر تلگرام است که شامل یک سری چالش های سرگرم کننده و مینی گیم می باشد. در این بازی شما یک (یا چند) همستر را در محیط های مختلف مانند جنگل، ایستگاه فضایی و یا قلعه قرون وسطایی با موانع، سکوها و تونل های مختلف میبینید.
بازی همستر در تلگرام شامل مینی‌بازی‌ها و چالش‌های مختلفی است، مانند گرفتن پرچم و گذر کردن از هزارتو. همسترها در این بازی لباس‌های زیبا و اکسسوری مطابق با محیط به تن دارند. به علاوه، هر همستر توانایی یا ابزار منحصر به فردی دارد، مانند یک شوالیه کوچک با شمشیر یا یک همستر فضایی با جت پک. شما می‌توانید با دادن لباس‌، لوازم جانبی و سلاح‌های مختلف آن‌ها را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید.

ظاهر سکه همستر

سکه همستر یک رمز ارز سرگرم کننده است که یک همستر کارتونی در مرکز آن است. همستر چهره ای بامزه، چشمان گرد درشت و پنجه های ریزی دارد که یک سکه مینیاتوری در دست دارد. این سکه دارای ظاهری براق و طلا مانند با روکش صیقلی دارد که ظاهری با ارزش و گران به آن بخشیده است.

سکه همستر طلا

ویژگی های همستر کمبت

  • هر روز بازی کنید تا سکه به دست آورید.
  •  برای کسب پنج میلیون سکه، روزانه بازی های درون برنامه ای خود را ارتقا دهید. این پاداش های روزانه ثابت نیستند، بنابراین به روز باشید و حواستان به مینی گیم هایتان باشد.
  • هر سکه همستر یک NFT است، به این معنی که می توانید آن را در یک صرافی معتبر معامله کنید.
  • شما می توانید با دعوت از خانواده و دوستان خود برای پیوستن به بازی، سکه های بیشتری دریافت کنید.
  • در چالش ها شرکت کنید تا از رقبا پیشی بگیرید و سکه های بیشتری بدست آورید.
  • ماموریت های ساده یا پیچیده را برای دریافت سکه همستر اضافی انجام دهید.
  • از بوستر های درون بازی برای ارتقا لول خود استفاده کنید.
  • با بازیکنان بین المللی و آنلاین در سراسر جهان بازی کنید تا از آن لذت ببرید و ارز دیجیتال کسب کنید.

چگونه سکه همستر را برداشت کنیم؟

پس از به دست آوردن سکه های مجازی، نوبت به تبدیل و برداشت آنها می رسد.

  1. کیف پول کریپتو خود را به حساب همستر کمبت خود لینک کنید.
  2.  از دستورالعمل های بازی برای تبدیل سکه همستر به توکن های دیجیتال استفاده کنید.
  3. از والت کریپتو خود (ترجیحاً مبتنی بر TON) برای برداشت توکن ها استفاده کنید. قبل از هر تراکنش مطمئن شوید که کارمزد کافی برای انجام معامله دارید.
  4. اکنون می توانید توکن ها را در صرافی ها بفروشید. هنگام معامله همستر کوین هایتان مراقب نوسانات قیمت باشید تا سرتان کلاه نرود.

hamster kombatآیا بازی همستر تلگرام یک کلاهبرداری بزرگ است؟

اکنون سوال اصلی اینجاست که “آیا سکه همستر واقعی است؟” و “آیا بازی آن بی خطر است؟”
خیلی زود است که با اطمینان به چنین سؤالاتی پاسخ دهیم. این سکه در بایننس فهرست نشده است و ممکن است یک کلاهبرداری فیشینگ باشد، اما مردم آن را در صرافی های دیگری مانند Gate.io و ProBit معامله می کنند. هرچند درحال‌حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، احتمال آن وجود دارد که بتوان توکن های آن ($HAM) را به پول تبدیل کرد.

مانند سایر سایر بازی‌های play-to-earn، بازی همستر هیچ سابقه ای ندارد پس نمیتوان درباره اعتبار آن با قطعیت پاسخ داد. یکی از مسائلی که متخصصان امنیت سایبری را نگران کرده است دسترسی همستر تلگرام به اطلاعات شخصی کاربر در تلگرام از جمله نام کاربری، شماره تماس و آی‌پی کاربران است. از آنجایی که هویت سازندگان این ربات بازی نامشخص است، احتمال سواستفاده از اطلاعات کاربران  وجود دارد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده و اطلاعاتی که نیاز داشتید را به دست آورده باشید. تیم آرادبات اماده پاسخگویی به سوالات شما درباره بازی همستر و سایر ربات های تلگرامی است. با ما از طریق کامنت، ایمیل، و تلگرام در ارتباط باشید.

مطلب قبلیتولد تلگرام و امکانات آپدیت جدید تلگرام
مطلب بعدیربات فروشگاه در تلگرام؛ آنلاین شاپ خود را به روز کنید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید