ایردراپ داگز

ایردراپ داگز تلگرام؛ در یک نگاه

ایردراپ داگز چیه؟ یک رمز ارز جدیده که در بستر تلگرام ایجاد شده 
چه کسی اونو ساخته؟ هنوز نام سازندگان ارز داگز افشا نشده
چند نفر اونو بازی میکنن؟ بیش از 40 میلیون نفر
آیا بازی پیچیده ایه؟ نه. کل این بازی 4 مرحله ساده داره
شرایط عضویت در بازی چی هست؟ فقط کافیه توی تلگرام اکانت داشته باشید و در اون فعال باشید
نحوه امتیازدهی چطوره؟ بر اساس سن اکانت تلگرامی و تعداد افرادی که از طریق شما عضو تلگرام میشن امتیاز می گیرید
قابلیت تبدیل به پول واقعی داره؟ احتمالش زیاده. صرافی بزرگ BitGet اعلام کرده که به زودی لیستش میکنه
تاریخ لیست شدنش مشخصه؟ کانال اطلاع رسانی خود بازی و سایت بایننس اعلام کردن که روز تولد تلگرام (14 آگوست یا 24 مرداد) لیست میشه
برای بازی کردن باید پول بدیم؟ نه. خوشبختانه این بازی رایگانه
قیمت ارز داگز چنده؟ هنوز مشخص نیست. باید صبر کنیم تا لیست بشه
لینک ربات داگز در تلگرام رو از کجا پیدا کنم؟ برای وارد شدن به ربات بازی روی این لینک کلیک کن https://t.me/dogshouse_bot

ایردراپ داگز چیست؟

ایردراپ داگز (DOGS) یک ربات کریپتو است که به فاصله چند ماه از همستر کمبت ایجاد و منتشر شده است، یعنی 9 جولای یا 11 تیر. جالب است بدانید تعداد بازیکنان این ربات در 24 ساعت اول به یک میلیون نفر رسیده است و تا اکنون 40 میلیون کاربر در حال استفاده از این ربات تلگرامی هستند.
این بازی جدید یک تفاوت عمده با دیگر بازی های تلگرامی (مانند همستر کامبت و نات کوین) دارد و آن هم این است که شما کار خاصی برای کسب امتیاز نباید انجام دهید. در همستر کمبت شما باید تسک های روزانه انجام دهید و روی عکس همستر ضربه بزنید تا امتیاز بگیرید اما در ایردراپ داگز تلگرام، کاربران تنها بر اساس مدت زمانی که از تلگرام استفاده می کنند توکن دریافت می کنند. به عبارت دیگر، فردی که از سال 2018 از تلگرام استفاده می کند، امتیاز بیشتری نسبت به فردی که در سال 2020 وارد تلگرام شده است امتیاز می گیرد.

چجوری ایردراپ داگز بازی کنم؟

اگر به دنبال هیجان و سرگرمی هستید، ایردراپ داگز چیزی نیست که به دنبالش هستید. این بازی یک تم ساده دارد و از 2 رنگ تشکیل شده: سفید و سیاه. اما اگر در جستجوی رمز ارزی هستید که احتمال لیست شدنش بالاست، ایردراپ DOGS را دست کم نگیرید. در تایید این متن باید بگویم که صرافی BitGet هم اکنون این بازی را در لیست پیش خرید/فروش خود قرار داده و به احتمال خیلی زیاد، ارز داگز در صرافی بایننس هم لیست شود. در ادامه می توانید مراحل استفاده از ربات داگز رو مشاهده کنید.

 شروع بازی و بررسی اکانت تلگرام

ابتدا روی لینک داگز کلید کنید و وارد ربات شوید. سپس روی گزینه start/ کلیک کنید تا وارد محیط بازی شوید.
همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید، این بازی اکانت تلگرام شما را بر اساس 4 پارامتر بررسی می کند:
a) سن حساب کاربری در تلگرام
b) میزان فعالیتتان در تلگرام
c) داشتن حساب کاربری Premium
d) وضعیت OG. اورجینال گانگستر (OG) در این بازی – مانند هر بازی آنلاین دیگری – به معنای شخصی است که بازی را برای مدت طولانی انجام داده است، بنابراین مورد احترام سایر بازیکنان است. حالا برای رفتن به صفحه بعد روی Continue کلیک کنید.

مشاهده نتایج بررسی

در صفحه باز شده، ربات زمانی که اکانت تلگرامی ساخته اید را نشان داده می شود. اگر مدت زیادی است که از اپلیکیشن استفاده می کنید (مثل 8 سالی که در تصویر زیر مشاهده می کنید)، ربات اعلام می کند که شما جزو 10، 5، یا 3 درصد کاربران برتر تلگرام هستید. یک بار دیگر روی Continue کلیک کنید تا به صفحه اخر منتقل شوید.

امتیاز ایردراپ داگزدریافت امتیاز ایردراپ داگز

در صفحه پایانی، امتیاز و توکن DOGS خود را خواهید دید. برای دریافت پاداش خود روی Continue ضربه بزنید. هنگامی که توکن‌های DOGS فهرست شدند، باید بازی را به کیف پول TON خود متصل کنید تا بتوانید از صرافی های مجاز پول واقعی دریافت کنید.

توکن ارز داگز
نکته: ایردراپ داگز به شما این امکان را میدهد تا وضعیت OG خود را در استوری‌های تلگرام به اشتراک بگذارید، به کانال DOGS بپیوندید و جدول امتیازات بازی را در صفحه آخر ببینید. در صفحه لیدربورد (یا به قول بازی، «دیوار مشاهیر تلگرام»)، می‌توانید 3 گیمر برتر و جایگاه خودتان را در بازی ببینید.

ایردراپ داگز صفحه اخر

چجوری ارز داگز رو افزایش بدم؟

اکنون ممکن است بپرسید سیستم پاداش ایردراپ داگز چیه؟ یا اینکه بهترین استراتژی برای افزایش توکن هامون چیه؟ بیایید به روش هایی که بازی به کاربران خود امتیاز می دهد نگاه کنیم.

سن اکانت تلگرام

یک نیم نگاهی به تاریخی که اکانت تلگرامی خود را ساخته اید بکنید. اگر سال های زیادی است که همراه با این پیام رسان هستید، تبریک میگم! شما امتیاز بالا میگیرید. به زبانی دیگه، افرادی که اکانت تلگرام خود را سال ها پیش ایجاد کردند امتیاز بالاتری می گیرند تا کسانی که به تازگی عضو تلگرام مسنجر شده اند. درکتون میکنم! این قانون منصفانه نیست. واسه همین بازی ایردراپ داگز قانون بعدی رو وضع کرده تا جبران قانون اول بشه.

لینک ایردراپ داگز را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

فکر می کنید فقط به این دلیل که اخیراً به تلگرام پیوستید امتیاز زیادی از دست دادید و از بقیه عقب موندید؟ خبر خوبی براتون دارم! شما میتونید با دعوت از دوستانتون به بازی تقریباً به همان اندازه امتیاز کسب کنید. راستش من فکر می کنم این یک ترفند برای جذب مردم به این برنامه پیام رسان است، اما تا زمانی که این یک وضعیت برد-برد باشد، چه اهمیتی دارد!؟

اکانت تلگرام خود را به Premium ارتقا دهید

نیازی به گفتن نیست که کاربران Premium توکن های بیشتری نسبت به آنهایی که دارای حساب های معمولی هستند دریافت می کنند. این روش دیگری برای تشویق افراد به عضویت در تلگرام و انجام پرداخت های درون-برنامه ای است. برای خرید اشتراک پریمیوم تلگرام میتوانید از درگاه های ریالی و دلاری استفاده کنید. قیمت این اشتراک ها از 12 دلار شروع شده و تا 29 دلار میرسد.

در تلگرام فعال باشید

این راحت ترین و بی دردسر ترین قانون بازی است. این بازی به کاربران فعال پاداش می دهد زیرا آنها بیشتر به تلگرام وفادار هستند. بنابراین، از دوستانتان بخواهید در تلگرام با شما در تماس باشند. همچنین از بازی های جذاب تلگرامی غافل نشید. به قول معروف هم فاله هم تماشا !

ارز داگز قیمت

سوالات متداول درباره ایردراپ داگز

1. DOGS چه زمانی راه اندازی شد؟ برای شروع بازی دیر نیست؟
ایردراپ داگز در تاریخ 11 تیر 1403 راه اندازی شد. بازیکنان حرفه ای و تحلیل گران کریپتو باور دارند که ارز داگز در تاریخ 14 آگوست فهرست میشه، پس برای شروع بازی اصلا دیر نیست. همین الان وارد ربات بشید و امتیاز تون رو بگیرید.

2. قیمت DOGS در تلگرام چقدر است؟
این بازی مانند خود برنامه تلگرام رایگان است. قیمت توکن داگز هنوز مشخص نیست.

3. ایردراپ داگز چه زمانی لیست میشود؟
به گفته بایننس – معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال – بازی داگز در تاریخ 14 آگوست یعنی در جشن تولد تلگرام لیست می شود. خود بازی هم اعلام کرد که «آیا می‌دانستید 14 آگوست تولد تلگرام است؟ ما هم برای شما یک خبر ویژه داریم ». پس میتوان به فهرست شدن این بازی امید داشت. اما محتاط باشید و از خرید و فروش احساسی توکن داگز بپرهیزید.

4. از کجا می توانم اطلاعات بیشتر در مورد DOGS Airdrop دریافت کنم؟
ایردراپ داگز یک کانال رسمی دارد که اخبار بازی از جمله به‌روزرسانی‌ها، تعداد بازیکنان و هشتگ‌ها و غیره را به اشتراک می‌گذارد. همچنین اگر سوالی درباره این بازی دارید، میتوانید از تیم ما در کامنت ها بپرسید.

کسب درآمد آسان در تلگرام با آرادبات

اگر شما هم به دنبال افزایش درآمد خود از طریق فضای مجازی -به ویژه تلگرام- هستید، ربات های آماده آرادبات می توانند مفیدترین ابزار برایتان باشند. اینجا کلیک کنید تا انواع ربات های پیش ساخته تلگرامی را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تمامی ربات های ما دارای “تست 7 روزه رایگان” هستند. ربات فروشگاه تلگرام، حق اشتراک و ساده ما قابلیت های ویژه ای دارند که آنها را از مابقی ربات های تلگرامی متمایز میکنند.

ربات ساز تلگرام

این مقالات را از دست نده!

بازی همستر کمبت در تلگرام
ربات فروشگاه در تلگرام
بهترین ربات های تلگرام

 

مطلب قبلیربات فروشگاه در تلگرام؛ آنلاین شاپ خود را به روز کنید!
مطلب بعدیآموزش اضافه کردن ربات به کانال و گروه تلگرام

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید